They carry their torch wherever they go and illuminate the way forward.

SaLuSa 18-February-2011

Følgere

Google+ Followers

fredag 10. mars 2017

Norsk -- Mike Quinsey, 10. mars 2017


Mike Quinsey 10. mars, 2017

Dere har blitt fortalt mange ganger at ingen ting i virkeligheten er som de ser ut, ettersom dere har skapt deres egen virkelighet. Den gjenspeiler nøyaktig slik dere har forstått deres egne behov og hvordan dere sett for dere at dere skulle kunne få dekket dem. Dere har også blitt inspirert til å søke etter de beste resultater, hvilket gradvis har beveget dere videre fremover og oppover i et stadig økende tempo. Fremskrittene har selvfølgelig blitt dugelig assistert av at sjeler som har evnet å inspirere dere til høyere og bedre ting, har vært inkarnert på samme tid. Dere har imidlertid alle fri vilje, og valget har alltid vært deres når det kom til stykket, men de som har hersket fra høy posisjoner har ikke alltid gjort beslutninger som har vært til deres beste. Gjennom århundre etter århundre har dere vært utsatt for mange kriger og den medfølgende lidelse og død, som har kommet om igjen og om igjen i årsakens og virkningens hjul.

I den senere tiden har imidlertid det nye bevissthetsnivået blitt tilstrekkelig mektig til å frembringe energier for forandring. Som et resultat av dette har folket latt sin stemme høre og krever en ny vei for Menneskeheten som leder til fred på Jorden. Dere har fått høre om de mange demonstrasjonene mot myndigheter som har en tendens til å ignorere folkets vilje. Disse vil fortsette å finne sted helt til myndighetene lytter til kravene og handler deretter. Dere kan være sikre på at dere, folket, har en enorm makt til å sette i gang forandring, så bruk den på klokt vis, så vil dere høste suksess.

I mellomtiden vil mange forandringer, som vil hjelpe deres vei fremover, bli gjort kjent og mye som har vært holdt skjult for dere med fullt overlegg vil også bli avslørt. Fremskritt frem mot den Nye Tidsalderen vil komme uansett alle de mørke Sjelenes forsøk på å stoppe dem. Det begynner å bli helt tydelig at dere begynner å se svakhetene ved mange industrier som nå synes å ha stagnert, fordi de fortsatt lever i fortiden. I stor grad skyldes dette at de ikke ønsker å gi opp sine lukrative kilder til profitt, men ved så å gjøre hindrer de fremskrittet som ville gi dere langt gunstigere forhold. Forandringer vil komme enten de ønsker det eller ikke, for tiden er kommet for å komme videre og nyte godt av forbedringer og oppfinnelser som vil heve livskvaliteten deres enormt.

Gjennom lekkingen av offisielle dokumenter får dere muligheten til å få et innblikk i informasjon som de hemmelige tjenestene ville foretrekke at dere ikke visste noe om. Lekkasjene avdekker hvordan privatlivets fred blir stadig mere truet ettersom dere blir spionert på mens dere utfører deres daglige gjøremål. Slike avsløringer er mulig takket være modige mennesker dere kaller «varslere», som er beskyttet fordi arbeidet deres er så viktig. De har avdekket nøyaktig hva som har foregått og det er svært viktig at dere får vite dette. Avsløringene viser at de hemmelige aktivitetene har gått altfor langt, mye lenger enn nødvendig, og truer deres soleklare rett til privatliv. Jo mere som blir avdekket, jo mer vil dere kreve en slutt på spioneringen, og med tiden vil dere vinne. I fremtiden, når vibrasjonene har løftet seg, vil det ikke lenger være behov for slike kontrollmetoder.

Ved å visualisere fremtiden gjør dere den til virkelighet, så jo flere mennesker som kjenner sannheten, jo raskere vil den manifestere.  Energien av tankene deres former uopphørlig fremtiden deres, og etter hvert som tiden går, vil det bli av helt avgjørende betydning at dere holder dere på et positivt nivå i den sammenheng. Tanker er virkelige og har alltid skapt deres fremtid, men etter hvert som vibrasjonene blir høyere, vil de bli stadig mer potente.  For eksempel vil dere bli healere ved å bruke deres egen tankekraft og også gjøre enda mektigere ting, og dette er bakgrunnen for at dere mange ganger bruker ordtaket «tro kan flytte fjell».  Faktum er at i fremtiden vil tankene deres gjøre at dere kan utføre øyeblikkelig healing, og med kraften av deres visualiseringer kan dere også replikere¹ ting. Dere skaper faktisk allerede deres egen fremtid, så vær varsomme med hva dere ønsker dere, for det kan bli til virkelighet.

Etter hvert som dere begynner å forstå mer av deres sanne potensial, vil også tankene deres bli mer spesifikke og tydelig målrettet.  Jo mere dere greier å se hvert eneste levende vesen i den Universelle Kjærlighetens perspektiv, jo mer vil dere bidra til harmoni og kjærlighet omkring dere.  Livet vil bli en glede og så tilfredsstillende at dere vil fryde dere over konstant lykke.  At nærværet av andre sjeler som også er av en høyere vibrasjon, er til vesentlig hjelp i denne sammenheng, skulle vel være unødvendig å si. Den syklusen dere akkurat har fullført er kun en blek gjenspeiling av deres sanne virkelighet, men fra nå av vil ting forandre seg til det bedre etter hvert som vibrasjonene øker.

Gjennom tusener av år har dere hatt den ene inkarnasjonen etter den andre hvor dere har blitt holdt nede og forledet til å tro at dere måtte være de høye herskere underdanige. Med den oppvåkningen som har funnet sted i den senere tid, har det imidlertid blitt klart for dere at dere har et mye større potensial, men at det har vært underkuet. Etter hvert som dere får muligheten, vil dere nå gjøre mye raskere fremskritt og oppnå ethvert mål dere sikter mot, uten noen begrensning i for deres ambisjoner.  Naturligvis har utdannelse for stadig flere mennesker gjort at Menneskerasen har kunnet oppnå stadig større og raskere fremskritt.  Med tiden vil dere kunne få «programmert inn» alt dere trenger for de oppgavene dere har valgt å utføre, og således spare enormt med tid.

Derfor er det til beste for dere alle at dere lærer om hvordan menneskets fremtid mest sannsynlig vil utvikle seg, slik at dere kan forberede dere til den vei dere vil velge å gå, uansett hvilken vei dere måtte velge.   Mulighetene er uten grenser og det er også på sin plass å minne dere på at dere vil ha all den tid dere måtte ønske til å oppleve alt dere har planlagt.  Jorden har vært en skole for dem som har aspirert til større ting enn den hadde å tilby og det er alle erfaringene deres som har forberedt dere til den fremtiden dere er ment å ha.

Følg intuisjonen deres som den beste veileder for å utvikle dere videre, for hver eneste sjel er unik og har sin egen vei å følge. Mange av dere vil ha en vei fremover som likner på hverandre og til tider vil dere komme sammen med andre sjeler som likner dere selv. Dere vil til enhver tid få masser av hjelp og trenger ikke bekymre dere om hvordan dere skal greie å gjøre virkelighet av deres ambisjoner.  Sjelene på Jorden er kun kommet et kort stykke på sin utviklingsvei, men vil bli gitt hjelp til å gjøre fremskritt når det det er behov for det, for å komme videre i sin evolusjon.

Så snart dere vet nøyaktig hva dere ønsker dere av livet på Jorden, så vil dere sette fokus på suksess for planene deres og det er ingen grunn til at dere ikke skulle lykkes. Alle sjeler får de samme muligheter til å fortsette sin evolusjon og det er ikke snakk om å mislykkes, for dere får hjelp hele veien.

Jeg forlater dere nå med kjærlighet og velsignelser og måtte Lyset lyse opp deres dager og veien til fullendelse. Dette budskapet kommer gjennom mitt Høyere Selv.
                 
I Kjærlighet og Lys.
Mike Quinsey.

Website: http://www.treeofthegoldenlight.com/         
Oversetter: Leif
¹ Replikere (engelsk replicate) har jeg valgt å oversette med «replikere», lage en replika av, en perfekt kopi av. Jeg velger å bruke dette ordet fordi vi ofte hører om replikatorer som en del av vår nære fremtid. Replikatorer er en teknologi som lager en eksakt replika av en gjenstand. For eksempel har vi fått vite at mat-replikatorer en periode vil tas i bruk for å overvinne sultenød mange steder i verden, inntil ny infrastruktur og matvareproduksjon kommer på plass.





13 kommentarer:

  1. Lånetilbud i særdeleshet

    Hallo

    Jeg gir lån fra 5000 € til 1.500.000 € alle kan oppfylle vilkårene for å få et lån fra en viss rente på 3%. Jeg er tilgjengelig for å svare til mine klienter ikke mer enn 72 timer etter mottak av anmodningen.
    Ditt navn: ....................
    Adresse: ................................
    Land: ................................
    Lånebeløp : .......................
    Lån sikt: ......................

    Ta kontakt med meg for mer informasjon.

    e-post: ghauthierlegrand@gmail.com

    SvarSlett
  2. Jeg er Karin Paul. Jeg har et lån på $ 75000 fra en utlåner. Jeg lovet å hjelpe ham med å annonsere sine tjenester til alle som har behov for lån. Ta kontakt med ham hvis du selv trenger et lån også. Collins James Financial Company. Kontakt e-postadresse: collinsjames420@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Vi tilbyr for øyeblikket en flytende låneordning til rentesats på 2% med riktig gyldig ID.
    Du kan sende din låneforespørsel etter hvilken mengde lån du trenger.
    Vi tilbyr lån som spenner fra $ 5,000.00 USD Min. $ 50,000,000.00 USD Maks.
    Vi langsiktig kreditt fra fem (5) til femti (50) år maksimalt.
    Vi gir følgende type lån: Prosjektlån, Refinanslån, Business Investment Lån, Bil eller kjøretøy Lån, Studentlån, Gjeldskonsolidering, Boliglån, Personlige lån, Reise- og Ferielån, Jul og nyttårslån.
    Vårt firma trenger også en person som kan være vår firmarepresentant i ditt land.
    Kontakt STEVEN WILLIAMS FINANCIAL LOAN FIRM-kontoret via e-post: stevenwills0001@gmail.com

    Hvis du er interessert i vårt økonomiske tilbud og ønsker å kjøpe et lån fra oss, kontakt oss og gi oss detaljene nedenfor, og det vil være nødvendig for å starte
    lånebeløp tilsvarende.

    Navn: ___________________________
    Navn: ____________________________
    Kjønn: _______________________________
    Sivilstatus: _______________________
    Kontakt adresse: ______________________
    By / postnummer: ________________________
    Land: ______________________________
    Fødselsdato: ________________________
    Beløp som er nødvendig som lån: ________________
    Lånets varighet: ________________________
    Månedlig inntekt / årlig inntekt: _________
    Okkupasjon: ___________________________
    Formål for lån: _____________________
    Telefon: ________________________________
    Faks: __________________________________

    I anerkjennelse av disse detaljene vil bli sendt en godt beregnet vilkår og betingelser, inkludert avtalen.

    Takk for din beskjed!

    Med vennlig hilsen,
    STEVEN WILLIAMS FINANSIELL LÅNFIRM
    E-post: stevenwills0001@gmail.com
    Nettsted: http://stevenwilliamsfinancialloanfirm.webs.com/
    Facebook Side: Steven Williams

    SvarSlett
  4. UPDATE ON LOAN REQUIREMENT

    If you are in need of some financial support and you can pay back the loan at a given period.? *Need 100% financing contact Email : (bdsfn.com@gmail.com )
    (anatiliatextileltd@gmail.com)
    (bdsfn.com@gmail.com)
    What is your situation? *Need 100% financing *Can't verify income *Can't verify employment *Recently self employed *Bankruptcy Collections *Credit issues *Accumulated Bills Settlement * Personal Investment Project or Company Investment Projects e.t.c. Apply for a quick and convenient loan to pay off bills and debts, start a new business or refinance your projects and expand your business in this year 2017 at the cheapest interest rate of %. For more details email
    us today via email:(bdsfn.com@gmail.com)

    For more details :Email : bdsfn.com@gmail.com
    Name :
    Country :
    Phone number :
    Amount Needed as Loan :
    Purpose of Loan :
    Have you applied for loan online before (yes or no)
    Email : bdsfn.com@gmail.com
    Emaill: anatiliatextileltd@gmail.com
    Best Regards.
    Mrs.Emilia FedorcakovaUPDATE ON LOAN REQUIREMENT

    If you are in need of some financial support and you can pay back the loan at a given period.? *Need 100% financing contact Email : (bdsfn.com@gmail.com )
    (anatiliatextileltd@gmail.com)
    (bdsfn.com@gmail.com)
    What is your situation? *Need 100% financing *Can't verify income *Can't verify employment *Recently self employed *Bankruptcy Collections *Credit issues *Accumulated Bills Settlement * Personal Investment Project or Company Investment Projects e.t.c. Apply for a quick and convenient loan to pay off bills and debts, start a new business or refinance your projects and expand your business in this year 2017 at the cheapest interest rate of %. For more details email
    us today via email:(bdsfn.com@gmail.com)

    For more details :Email : bdsfn.com@gmail.com
    Name :
    Country :
    Phone number :
    Amount Needed as Loan :
    Purpose of Loan :
    Have you applied for loan online before (yes or no)
    Email : bdsfn.com@gmail.com
    Emaill: anatiliatextileltd@gmail.com
    Best Regards.
    Mrs.Emilia Fedorcakova

    SvarSlett
  5. GOD DAG,
     
    Vi tilbyr private, kommersielle og personlige lån med svært små årlige rentesatser så lavt som 0,5% i løpet av 1 år til 20 år tilbakebetalingen varighet periode til noen del av verden. Vi gir ut lån i størrelsesorden $ 10.000 dollar til $ 150.000.000 dollar Våre lån er godt sikret for maksimal sikkerhet er vår prioritet.
     
    VIL DU LOSSE SLEEP AT NIGHTS WORRYING HVORDAN FÅ ET LEGIT LOAN LENDER? BYGGER DU DIN FINGERNAILS TIL QUICK? I stedet for å slå deg selv opp, ring CINDY LOAN INVESTMENT NÅ, LÅN SPESIALISTER SOM HJELP STOP DÅRLIG KREDIT HISTORY, Å OPPNEVERE EN VIN-VIN LØSNING som er vår misjon.

    Interesserte personer bør fylle ut søknadsskjemaet under. E-post oss med:
     
    NAVN:
    KJØNN:
    LAND:
    Beløp du trenger:
    VARIGHET:
    TELEFONNUMMER:
     
    TAKK FOR SAMARBEIDET

    MRS MARY JUDY LOAN SERVICE COMPANY
    E-POST: mary.judy555@gmail.com

    SvarSlett
  6. God dag,

    Jeg er Mrs. Mary Judy, en privat lånegiver, som gir utlån i en svært lav rente på 2%. Vi gir ut alle slags lån som Opplæringslån, Forretningslån, Boliglån, Landbrukslån, Personlig lån, Billån og andre gode grunner, jeg gir også ut lån fra rang på $ 50,000USD- $ 100,000,000.00USD til en 2% rente. Varighet på 1 til 15 år, avhengig av hvor mye du trenger som lån. Gå tilbake til oss for mer informasjon via: mary.judy555@gmail.com

    Kontakt for mer informasjon:
    Med vennlig hilsen
    Mrs. Mary Judy
    CEO / President
    E-post: mary.judy555@gmail.com

    SvarSlett
  7. Vitnesbyrd om hvordan livet mitt ble transformert (mary.judy555@gmail.com)

    Hei venner!!! Jeg heter Anette Anita Ann. jeg vil vitne om den gode låneutlåner som viste meg lys etter at jeg ble lurt av 2 forskjellige internasjonal internasjonal utlåner, de lover alle å gi meg et lån etter at jeg har betalt mange avgifter som gir ingenting og utgjorde ingen positive resultater. jeg mistet mine harde tjene penger og det var totalt 8000USD. En dag da jeg surfer på Internett, så jeg frustrert da jeg kom over en vitnesbyrdskvinne som også ble scammed og til slutt knyttet til et legitimt lånefirma kalt Mary Judy Financial Loan Service og e-post (mary.judy555@gmail.com) hvor hun endelig fikk lånet hennes, så jeg bestemte meg for å kontakte det samme lånefirmaet og deretter fortalte dem historien min om hvordan jeg har blitt scammed av 2 forskjellige långivere som gjorde noe annet enn å lære meg mer smerte. Jeg forklarer for virksomheten via post og alt de fortalte meg var å gråte ikke mer fordi jeg vil få lånet mitt i deres firma, og jeg har også gjort det riktige valget om å kontakte dem. Jeg fylte på søknadsskjemaet og fortsatte med alt som ble bedt om meg, og til mitt sjokk fikk jeg et lån på $ 65,000.00 Dollars av dette flotte selskapet (Mary Judy Loan Service) ledet av fru Mary Judy Gud fryktende kvinne og her er jeg i dag glad fordi dette selskapet har gitt meg et lån så jeg gjorde et løfte til meg selv at jeg vil fortsette å vitne på internett om hvordan jeg fikk lånet mitt. Trenger du et lån raskt? vennligst kontakt dette flotte firmaet nå for lånet ditt via e-post: (mary.judy555@gmail.com) hun er snill oppmuntre. Lykke til.

    SvarSlett
  8. TESTIMONY OF HOW I GJORT MIN LÅN FRA EN LEGIT LÅN LÅNER

    Jeg heter Daniel Egil Einar, en borger i Bergen. Jeg har blitt scammed av 4 forskjellige internasjonal internasjonal utlåner, de lover alle å gi meg et lån etter at jeg har betalt flere avgifter som ikke gir noe og utgjorde ikke noe positivt resultat. jeg mistet mine harde tjene penger. En dag da jeg surfer på internett med tårer i øynene, kom jeg over et vitnesbyrd om mannen som også ble scammed og til slutt ble knyttet til et legitimt lån selskap som heter MARY JUDY LOAN SERVICES (mary.judy555@gmail.com) hvor han endelig fikk lånet hans, så jeg bestemte meg for å kontakte det samme lånefirmaet og deretter fortalte dem historien min om hvordan jeg har blitt scammed av 4 forskjellige lån långivere som gjorde noe annet enn å få meg mer smerte. Jeg forklarer for virksomheten via post og alt de fortalte meg var å gråte ikke mer fordi jeg vil få lånet mitt i deres firma, og jeg har også gjort det riktige valget om å kontakte dem. Jeg fylte på søknadsskjemaet og fortsatte med alt som ble bedt om meg, og jeg fikk et lån på $ 270,000.00 Dollars av dette flotte firmaet (MARY JUDY LOAN SERVICES), administrert av Gary Mark, og her er jeg glad i dag fordi MARY JUDY LOAN TJENESTER har gitt meg et lån, så jeg gjorde et løfte til meg selv at jeg vil fortsette å vitne på internett om hvordan jeg fikk lånet mitt. Trenger du et lån snarest vennligst kontakt MARY JUDY LOAN SERVICES nå for lånet ditt via e-post: mary.judy555@gmail.com

    KONTAKT
    MARY JUDY LOAN SERVICES
    E-post: mary.judy555@gmail.com

    SvarSlett
  9. Jeg lover å dele dette låns vitnesbyrd på grunn av gudfavn i mitt liv

    Hallo,
     
     Jeg er Cathrine Cecilie Eli, som for tiden bor i Nordland, Norge. Jeg er enke i øyeblikket med fire barn og jeg ble sittende fast i en økonomisk situasjon i mai 2015 og jeg trengte å refinansiere og betale regningene mine. Jeg prøvde å søke lån fra ulike lånefirmaer både privat og bedrift, men aldri med suksess, og de fleste banker nektet min kreditt. Men som Gud ville ha det, ble jeg introdusert til en Guds kvinne som en privat låneutlåner som ga meg et lån på 850 000 USD, og ??i dag er en bedriftseier og mine barn har det bra i øyeblikket, hvis du må kontakte et firma med referanse til sikring av et lån uten sikkerhet, ingen kredittsjekk, ingen co-signer med bare 3% rente og bedre tilbakebetaling planer og tidsplan, vennligst kontakt Mrs Mary Judy (mary.judy555@gmail.com) Han vet ikke det som gjør dette, men jeg er så glad nå, og jeg bestemte meg for å la folk få vite mer om henne, og jeg vil at Gud skal velsigne henne mer. Du kan kontakte henne via sin epost: mary.judy555@gmail.com

    SvarSlett
  10. TESTIMONI PÅ HVORDAN HAR DU MITT LÅN

    God dag, jeg heter Frank Fredrik Frode Jeg er statsborger i Egersund Rogaland Jeg vil vitne om den gode Lånutlåner som viste meg lys etter å ha blitt bedraget av 4 forskjellige internasjonal utlåner, de lover alle å gi meg et lån etter får meg til å betale mange avgifter som ikke gir noe og utgjør ikke noe positivt resultat. jeg mistet mine harde tjene penger og det var totalt 10.000USD. En dag da jeg surfer på internett, så jeg forundret meg når jeg kom over et vitnesbyrd som også ble scammed og til slutt knyttet til et legitimt låneselskap som heter MARY JUDY LOAN SERVICE (mary.judy555@gmail.com) hvor han endelig fikk sin lån, så jeg bestemte meg for å kontakte det samme lånet selskapet og deretter fortalte dem historien min om hvordan jeg har blitt scammed av 4 forskjellige långivere som gjorde noe annet enn å lære meg mer smerte. Jeg forklarer for virksomheten via post og alt de fortalte meg var å gråte ikke mer fordi jeg vil få lånet mitt i deres firma, og jeg har også gjort det riktige valget om å kontakte dem. Jeg fylte på søknadsskjemaet og fortsatte med alt som ble forespurt om meg, og jeg fikk et lån på $ 600,000.00 Dollars av dette store firmaet (MARY JUDY LOAN SERVICE} administrert av Mary JUDY og her er jeg i dag lykkelig med familien min fordi MARY JUDY LOAN SERVICE har gitt meg et lån, så jeg gjorde et løfte til meg selv at jeg vil fortsette å vitne på internett om hvordan jeg fikk lånet mitt. Har du behov for et lån raskt? Vennligst kontakt MARY JUDY LOAN SERVICE nå for lånet ditt via e-post: (mary.judy555@gmail.com) Jeg tror at andre mennesker også gir vitnesbyrd om samme ærlige utlåner

    SvarSlett
  11. Hei alle sammen

    Mitt navn er Kirsten Robert Roger, jeg er her for å vitne om hvordan jeg fikk boliglånet mitt fra MARY JUDY LOAN SERVICE etter at jeg søkt flere ganger fra ulike boliglån långivere. Jeg hadde behov for et presserende boliglån for å starte en bedrift, og jeg søkte fra ulike boliglån långivere som lovte å hjelpe, men de ga meg aldri boliglånet. Inntil en venn av meg introduserte meg til MRS MARY JUDY som lovte å hjelpe meg og faktisk han gjorde som han lovet uten noen form for forsinkelse. Jeg trodde aldri at det fortsatt er pålitelige boliglånsgivere før jeg møtte MRS MARY JUDY, som faktisk er hjulpet med boliglånet og forandret min tro. Jeg vet ikke om du på noen måte trenger et ekte og presserende boliglån, kan du kontakte MARY JUDY LOAN SERVICE via firmaets e-postadresse: mary.judy555@gmail.com

    SvarSlett
  12. Getting a legitimate loan have always been a huge problem To clients who have financial problem and need solution to it. The issue of credit and collateral are something that clients are always worried about when seeking a loan from a legitimate lender. But.. we have made that difference in the lending industry. We can arrange for a loan from the range of $5,500. to $500,000.as low as 1% interest Kindly respond immediately to this email: bdsfn.com@gmail.com
    Email : bdsfn.com@gmail.com
    Emaill: anatiliatextileltd@gmail.com
    Our Services Include the Following
    Debt Consolidation
    cond Mortgage
    Business Loans
    Personal Loans
    Family loan
    International Loans
    Loan for any kinds
    E.T.C

    No social security and no credit check, 100% Guarantee. All you have to do is let us know exactly what you want and we will surely make your dream come true. (FINANCIAL NEED). says YES when your banks say NO. Lastly, we fund small scale loan firm, intermediaries, small scale financial institutions for we have unlimited capital. For further details to go about procuring a loan contact us, Kindly respond immediately to this email: bdsfn.com@gmail.com
    Email : bdsfn.com@gmail.com
    Emaill: anatiliatextileltd@gmail.com
    Best Regards.
    Mrs.Emilia Fedorcakova

    Getting a legitimate loan have always been a huge problem To clients who have financial problem and need solution to it. The issue of credit and collateral are something that clients are always worried about when seeking a loan from a legitimate lender. But.. we have made that difference in the lending industry. We can arrange for a loan from the range of $5,500. to $500,000.as low as 1% interest Kindly respond immediately to this email: bdsfn.com@gmail.com
    Email : bdsfn.com@gmail.com
    Emaill: anatiliatextileltd@gmail.com
    Our Services Include the Following
    Debt Consolidation
    cond Mortgage
    Business Loans
    Personal Loans
    Family loan
    International Loans
    Loan for any kinds
    E.T.C

    No social security and no credit check, 100% Guarantee. All you have to do is let us know exactly what you want and we will surely make your dream come true. (FINANCIAL NEED). says YES when your banks say NO. Lastly, we fund small scale loan firm, intermediaries, small scale financial institutions for we have unlimited capital. For further details to go about procuring a loan contact us, Kindly respond immediately to this email: bdsfn.com@gmail.com
    Email : bdsfn.com@gmail.com
    Emaill: anatiliatextileltd@gmail.com
    Best Regards.
    Mrs.Emilia Fedorcakova

    SvarSlett
  13. Trenger du et lån?

    Vi tilbyr for tiden en flytende låneordning med 2% rente med gyldig ID for verifisering.
    Du kan sende din låneansøgning for eventuelle lånebeløp du trenger.
    Vi tilbyr lån som spenner fra $ 5,000.00 USD Min. $ 50,000,000.00 USD Maks.
    Vi langsiktig kreditt fra fem (5) til femti (50) år maksimalt.
    Vi gir følgende type lån: prosjektlån, refinansieringslån, virksomhetsinvesteringslån, bil- eller billån, studielån, gjeldskonsolidering, boliglån, personlige lån, ferie- og ferielån, lån av Jul og nyttår.
    Vårt firma trenger også en person som kan være representant for vårt selskap i ditt land.
    Kontakt STEPHEN WILLIAMS FINANCIAL LOAN FIRM via e-post: stephenswillsloan@gmail.com
    Hvis du er interessert i vårt økonomiske tilbud og ønsker å kjøpe et lån fra oss, vennligst kontakt oss og gi oss detaljene nedenfor, og dette vil være nødvendig for å starte vilkårene for lånebeløpet tilsvarende.
    Navn: ____________________________
    Kjønn: _______________________________
    Sivilstand: _______________________
    Kontaktadresse: ______________________
    By / postnummer: ________________________
    Land: ______________________________
    Fødselsdato: ________________________
    Beløp som kreves som lån: ________________
    Lånets varighet: ________________________
    Månedlig inntekt / årlig inntekt: _________
    Yrke: ___________________________
    Formålet med lånet: _____________________
    Telefon: ________________________________
    Faks: __________________________________
    I anerkjennelse av disse detaljene vil en velkalkulert Vilkår og betingelser bli sendt, inkludert avtalen.
    Takk for din beskjed!
    hilsener,
    STEPHEN WILLIAMS FINANCIAL LOAN COMPANY
    E-post: stephenswillsloan@gmail.com
    Twiiter: @ stephenswillsl1
    Instagram: stephenswillsloan

    SvarSlett

putin

putin